Tim za kvalitetu

„ Obrazovni sustav izuzetno je važan segment društvenog funkcioniranja, a njegova kvaliteta utječe na sva područja društva i na osobni razvoj pojedinca. Unaprjeđenje kvalitete obrazovanja jedan je od strateških ciljeva Republike Hrvatske, ali treba biti i zadaćom svake pojedinačne obrazovne institucije. Na kvalitetu obrazovanja može se djelovati s različitih aspekata (poboljšanje programa, poboljšanje materijalnog stanja,…) i razina. Kvaliteta obrazovanja unaprjeđuje se i poboljšanjem kvalitete svake pojedinačne škole. Kako bi škole mogle poboljšati svoju kvalitetu, važno je utvrditi početno stanje, odabrati razvojne ciljeve i sustavno raditi na njihovu ostvarenju. U procesu utvrđivanja stanja i odabira prioriteta, od izuzetne je pomoći samovrjednovanje kao općeprihvaćeni proces u mnogim zemljama. Samovrjednovanje polazi od ideje da svi oni koji sudjeluju u životu škole (učitelji i ostali djelatnici škole, učenici, njihovi roditelji, lokalna zajednica,…) najbolje poznaju prilike u školi, da su najkompetentniji za pronalaženje jakih strana škole, ali i za utvrđivanje mogućih nedostataka te da zajedničkim djelovanjem mogu utvrditi, a onda i ostvariti, važne ciljeve za unaprjeđenje kvalitete svoje škole.“  ( Vodič za provedbu samovrednovanja  u osnovnoj školi, NCVVO)

Školski tim za kvalitetu čine:

Voditeljica tima

Bojana Matešin, prof.  ravnateljica škole

Članovi:

Tanja Tuhtan Maras prof. psiholog

Barbara Klarić prof. pedagog,

Sandra Šegota Orman, učiteljica razredne nastave

Vilma Lukanović- prof.

Alena Dika, prof .

Ivana Balaško, prof.

Gracijela Orobabić, prof.

Sanja Šantek, prof.

Na sastanaku Tima analiza se  uspjeh učenika u prethodnoj školskoj godini ( na osnovi upitnika kojega učitelji ispunjavaju na kraju školske godine ili KREDA-analize – određivanje prioritetnih područja unaprjeđenja rada škole ) te određuje prioritetno područje rada za školsku godinu  s naglaskom na dodatne nastavne sadržaje; individualizirane programi i praćenje učenika, stručno usavršavanje učitelja – osmišljavanje boljeg protoka informacija , osmišljavanje Školskog razvojnog plana, korištenja školskih prostora za vrijeme lošega vremena i sl.

Skip to content